Przegląd aplikacji Zen Planner Staff
Zen Planner Staff App to bezpłatna aplikacja na Androida opracowana przez Zen Planner LLC. Jest to aplikacja lifestyle, która należy do podkategorii Zdrowie i Fitness. Dzięki tej aplikacji personel zajmujący się fitness biznesem może pozostać w kontakcie ze swoim biznesem z dowolnego miejsca. Aplikacja oferuje wiele funkcji, które pozwalają użytkownikom sprawdzić pełny harmonogram swojego biznesu, filtrować harmonogram, aby zobaczyć tylko sesje, które ich dotyczą, zobaczyć informacje o pojemności sali, oraz zaplanować swój dzień w oparciu o przewidywaną frekwencję.
Ponadto, aplikacja pozwala użytkownikom sprawdzać klientów na zajęcia, umawiać spotkania i wydarzenia, umawiać spotkania za pomocą urządzenia mobilnego, przeglądać ostrzeżenia dotyczące zajęć i rozwiązywać je dla klientów, pobierać płatności za niezapłacone rachunki, pozwalać klientom na podpisywanie dokumentów, takich jak zwolnienia od odpowiedzialności i umowy. Użytkownicy mogą również aktualizować informacje i zdjęcia w profilu klienta oraz logować się do wszystkich swoich kont Zen Planner w jednym miejscu, jeśli są trenerami w kilku biznesach.
Należy jednak zauważyć, że użytkownik musi posiadać ważne dane logowania personelu, aby zalogować się do aplikacji, a ich fitness biznes musi korzystać z Zen Planner. Jeśli potrzebujesz pomocy z aplikacją, możesz skontaktować się z Ogólnie rzecz biorąc, Zen Planner Staff App to pomocne narzędzie dla personelu zajmującego się fitness biznesem do zarządzania swoim biznesem z dowolnego miejsca.
Opinie użytkowników o Zen Planner Staff App
Czy próbowałeś Zen Planner Staff App? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!